Prawa autorskie do artykułów przysługują autorom, którzy upowszechniają je w systemie otwartego dostępu na warunkach licencji Creative Commons uznanie autorstwa (CC BY-SA 4,0).
Nadesłane artykuły są recenzowane przez dwóch recenzentów w formie podwójnie ślepej recenzji (recenzenci nie znają tożsamości autora, a autorzy nie znają tożsamości recenzentów).
Czasopismo drukowane jest w wersji czarno-białej z zachowaniem odcieni szarości. Prosimy brać to pod uwagę podczas wstawiania zdjęć, ilustracji oraz wykresów, zwłaszcza podczas projektowania opisów i legendy wykresów.
W wersji elektronicznej publikowanej na stronie internetowej czasopismo jest w wersji kolorowej.
Tabele, rysunki oraz wzory powinny mieć ciągłą numerację w obrębie całego tekstu.
Temat artykułu powinien być zwięzły i odzwierciedlać treść artykułu.
Artykuły prosimy pisać przy użyciu programu Word, format arkusza: A4;
W czasopiśmie stosowane są przypisy z zachowaniem American Psycholological Association (APA):
Przypisy – w treści artykułu według wzoru: (Półturzycki, 2014, s. 19).
Przypisy aktów prawnych – w treści artykułu według wzoru: (Ustawa, 2001, art. 1, par. 4).
Przypisy źródeł internetowych – w treści artykułu według wzoru: (Półturzycki, 2014), a jeśli strona organizacji: (MNiSW, 2014).
Bibliografia powinna być uporządkowana alfabetycznie i sporządzona zgodnie z podanym wzorem zgodnym ze stylem APA.
Bibliografia – według wzoru:
Książka: Półturzycki, J. (2014). Niepokój o dydaktykę. Radom: Wyd. ITE.
Książka napisana pod redakcją: Nowak, A. (red.) (2015). Psychologia. Warszawa: Czarna Owca.
Rozdział w pracy zbiorowej: Denek, K. (2007). Uniwersytet w europejskim obszarze szkolnictwa wyższego. W: M. Kozielska (red.), Edukacja dla społeczeństwa wiedzy (s. 45–63). Toruń: Wyd. A. Marszałek.
Artykuły w czasopiśmie: Chraska, M. (2015). The acceptance of ict by teachers and its development between 2004 AND 2015. Journal of Technology and Information Education, 7(2), 5–16.
Jeśli artykuł ma numer DOI (Digital Object Identifier): Nowak, J., Kowalski, A.B., Zawadzki, G. (2001). Modelowanie. Praca i Technika, 12, 54–56. DOI: 10.1016/jhkj.2008.11.011.
Źródła internetowe: Jankowska, E. (2017). Style bibliograficzne oraz programy do zarządzania bibliografią i cytowaniami na przykładzie EndNote Online. Pobrane z: ttp://www.bg.zut.edu.pl/pliki/p1_m0_ 324.pdf (24.01.2017).
MNiSW. Pobrane z: www.mnisw.gov.pl/artykul_13/21(1.01.2007).
Od roku 2020 w czasopiśmie drukowane będą artykuły wyłącznie w języku angielskim.
Imię i nazwisko Tytuł w języku angielskimPełna afiliacja
|
* Streszczenie artykułu powinno zawierać ok 150 słów i zawierać informacje o: celu napisania pracy, metodzie analizy, wynikach oraz wynikających wnioskach.
Artykuły przyjęte do druku podlegają redakcji merytorycznej oraz językowej.
Redakcja zastrzega prawo do dokonywania w nadesłanym artykule korekt tytułu, skrótów oraz poprawek redakcyjnych i językowych zgodnych z wymogami czasopisma.
Redakcja współpracuje z autorami w całym procesie edycji artykułu.
Autorzy wydrukowanych artykułów otrzymują jeden egzemplarz autorski czasopisma naukowego „JOURNAL of EDUCATION, TECHNOLOGY and COMPUTER SCIENCE”.
Treść artykułu prosimy przesłać w postaci elektronicznej na adres keti@ur.edu.pl lub na płycie CD na adres Redakcji.
Artykuły niespełniające powyższych kryteriów oraz niewpisujące się w zakres tematyczny czasopisma będą automatycznie odrzucane.
Autorzy nadesłanych artykułów otrzymają informację o przyjęciu lub nieprzyjęciu tekstu do druku w terminie 90 dni.
Artykuły zostaną opublikowane w ciągu 12 miesięcy od daty przyjęcia do druku.